fredag 21. juni 2013

Går det an...


...å ferdigstille eit strikkeprosjekt utan å gjere feil undervegs? Eg begynner snart å miste trua!
Dette er det tredje baby "UGGs"-paret eg strikker på ein månad. Pga dette tenkte eg at NO kan eg mønsteret så godt at eg berre kan "kjøre på". Men den gang ei... Denne gangen var eg komme så langt at eg hadde festa alle trådene og var klar til å sy i knapper før eg oppdaga feilen: knappene havna bak istadenfor på sida. "AAAAARG, no må eg ta opp igjen heile foten!!!" -var det første eg tenkte. Heldigvis satt eg ei stund og grubla før eg begynte den kjedelige opprekkinga. Kva med å ta dei to delene frå kvarandre og sy dei saman igjen?




Dette har eg ikkje gjort før, men som Pippi Langstrømpe hadde sagt:
"det klarer eg heilt sikkert" 
Som sagt så gjort. Det gjekk fint å ta dei to delene frå kvarandre og jammen meg fekk eg dei saman igjen utan dei heilt store problemene.




Og vips, så var eit nytt par baby "UGGs" ferdige! *Lykke* Så no håper eg mottakaren vert like fornøgd som meg... ;)




Må forresten ta med mitt siste garninnkjøp. Eg syns eg har vore flink til å slanke garnlageret pittelitt i det siste, så no var det på tide med noko nytt! Desse 6 nøstene skal forhåpentligvis bli omgjort til ein flott genser til meg sjølv om ikkje så altfor lenge. Gleder meg til å sette i gang!!





Ønsker deg og dine ei super helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)