lørdag 14. desember 2013

Aldri så gale at det ikkje er godt for noko....

Tidlegare i år strikka eg MorgenGry-genseren til meg sjølv. Genseren var varm og god og hadde super passform. Det eineste eg ikkje likte med den var at garnet eg hadde brukt begynte å nuppe etter berre eit par gangers bruk. Likevel vart det ein genser eg brukte mykje. Dessverre havna den på vanleg 40-vask og krympa til barnestørrelse. Det var ein lettere fortvila samboer som ringte meg på jobb og fortalte kva han hadde gjort. Hadde det ikkje vore for at dette var siste dag på jobb før sommerferien og dagen før ein lenge etterlengta sydentur så hadde nok skuffelsen og irritasjonen vore større... ;) Egentlig hadde eg tenkt å hive genseren, men den vart no liggandes ei stund.


MorgenGry-genser vs 5200K-genseren eg strikka i høst...

No i høst tenkte eg å lage eit sitteunderlag til lillegutt og då kom eg plutselig på at eg fortsatt hadde genseren. Så kva med å bruke den istadenfor å strikke nytt? Som sagt, så gjort. Eg klipte av armene og sydde saman front og bakside. I tillegg fekk eg ei venninne til å vise meg teknikken filting. Her er resultatet:




Dette var ein utruleg enkel og effektiv måte å pynte eit tova arbeid på og garantert noko eg kjem til å gjere igjen! Utstyr og ull er handla inn, så no er det berre til å begynne på nye prosjekt!
I tillegg til sitteunderlag fann eg ut at eg kunne bruke armene på genseren til å lage ekstra ull-såler til skoene til Olliver. Eg tok ut sålen i skoen og klipte rundt, vips et par ekstra innleggssåler! No mangler eg berre litt antiskli under sålene sånn at dei ligg litt meir i ro og ikkje krøller seg når han tar på seg skoene.


Så har du eit strikkeplagg som har blitt tova, blitt for lite eller som du rett og slett ikkje er fornøyd med? Ikkje kast det! Det kan brukes til så mangt! ;)



Ha ei fortsatt fin helg!


2 kommentarer:

  1. Det er uheldigvis slikt som kan skje, at ullplagg havner i vanlig vaskeprogram. Pappa har fått 3 luer av meg i skikkelig ull, som alle på en eller annen måte har tovet eller krympet;) I år får han lue i superwash:)
    Bra du fikk utnyttet tovagenseren på denne måten da!

    SvarSlett
  2. Så utrolig smart!! Sitteunderlaget ble jo kjempefint:-) Dette innlegget skulle jeg sett for noen år siden da jeg tovet en genser i vask:-P

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)