tirsdag 14. januar 2014

Guttevest

Rett før jul fann eg ut at eg ville strikke ein vest til Olliver. Tanken var at han kunne bruke den i romjula, så eg hadde litt hastverk med å få den ferdig. Eg fann ei oppskrift eg likte, men den var kun laga i str 86/92. Så då var det til å begynne å telle og gruble for å komme fram til rett antall masker.... Etterkvart som eg strikke forsto eg at den kom til å bli ALTFOR stor! Tipper den er ca str 5-6 år. Hadde med andre ord god tid til å få den ferdig, så istadenfor eit hasteprosjekt vart dette ein koseleg romjulssyssel. ;)



Vesten er strikka med to tråder Baby Merino frå DROPS, eit garn eg virkelig har fått sansen for i det siste. Det er mjukt og godt og så blir det mykje meir jevnt enn med enkelte andre garn. Fargen er ikkje heilt godt gjengitt på bildet, men vesten er mørk blå med lyseblåe striper.
Noko heil oppskrift trur eg egentlig ikkje eg kan henvise til, for det vart til slutt ein miks av fleire for å få dei rette målene. Men utgangspunktet for vesten finn du her.


  



Ønsker deg ein fortsatt fin dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)