mandag 7. januar 2013

Strikka dyffelcoat til ein liten tøffing...

Nokon måneder før Olliver kom til verda var det opphørssalg på den lokale strikkebutikken. Heldigvis visste eg på den tida at det var ein liten gutt som sprella rundt i magen. Eg hadde sett meg ut fleire strikkeprosjekter og det passa derfor perfekt med salg på alt garn. Eg hamstra inn etter beste evne, deriblandt garn til denne dyffelcoaten.
 
 

 
 
Dei hadde ikkje rette garntypen i butikken, men dei hadde heldigvis noko som var nesten tilsvarande. Eg brukte pga dette ein pinnestørrelse mindre. Når eg skulle strikke lommene oppdaga eg at eg hadde gjort ein liten feil. Eg skulle lage opning i arbeidet og strikke lomma på innsida av jakken. Dette hadde eg ikkje fått heilt med meg så derfor vart dei strikka for seg og sydd på i etterkant. Litt skjønnhetsfeil må det jo vere... ;P
Jakken var kjapp å strikke, men ting som skal monterast har ein tendens til å bli liggende. Spesielt når det ikkje haster med å få det ferdig. Men i fjor vår var den klar og når vinteren kom satt den som eit skudd.
 
 


 
 
Ikkje alltid like enkelt å få tatt bilde av ein aktiv to-åring, men det gjekk til slutt... Det er vel ikkje akkurat ein typisk barnehagejakke, men satser på å få brukt den litt før han veks ut av den. :)
Hua han har på seg strikka eg lenge før han var født. Den er etter samme oppskrift som desse.
 
 
 
 
Oppskrift: Dalegarn (nr 203)
Garn: Easy frå Sandnesgarn
Pinner: nr 7 + 8
Størrelse: 2-3år
 
 
Ha ein fortsatt fin kveld. Her i huset blir kvelden tilbragt på sofaen med ein kropp som hangler (som sikkert 70% av norges befolkning òg gjer...) :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)