tirsdag 1. januar 2013

To rosa huer til to søte jenter

 
Først må eg få ønske alle eit riktig GODT NYTTÅR! Håper de hadde ei fin feiring. Her hadde me ein roleg kveld sammen med gode venner. Me bur i tomannsbolig og er så heldige å ha verdens beste naboer på samme alder ved sida av oss. Så me tok enkelt og greit babycallen med oss på andre sida av veggen. På den måten kunne me vere sosial samtidig som ungene fekk sove i sine egne senger og sleppa å bli vekka når me skulle heim.  :)
 
 
Men...tilbake til overskrifta... ;) Her er bilde av den eine hua eg omtalte i eit tidlegare blogginnlegg. Eg strikka desse til mine to kollegaer som fekk kvar si jente no i haust. Huene fekk dei før jul, så no var det på tide å vise dei.
 
 
 
 
Huene er strikka med to tråder i deilig Alpaca-ull. Ein lys rosa og og ein mellomrosa. Eg hadde litt kvitt garn liggende og tenkte eg ville prøve å sy i eit hjerte. Syns ikkje alltid det er like enkelt å få det jevnt når ein syr på mønster i etterkant, men eg fekk det til til slutt. Syns det var prikken over I'en til to søte jenter! :) Huene sitt godt på hovudet og er deilig varme. Blir nok strikka fleire av desse!
 
 
Håper du har hatt ein fin 1.nyttårsdag! Kjenner eg gleder meg til å ta fatt på det nye året. Nytt år betyr jo nye muligheter og ikkje minst nye spennende prosjekt! :) Måtte det bli eit godt år! :)
 
 
 
Oppskrift: DROPS
Pinner: nr 5 + heklenål nr 4,5
Garn: DROPS Alpaca lys rosa og mellomrosa
 
 
 

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)