torsdag 20. desember 2012

Den store innpakningsdagen!

Som tidligere år starta eg julehandelen i oktober. Syns det er så godt å få det unnagjort. Sleppe stress, jag og mas når jula nærmer seg. Det er jo alltid nok av andre ting å gjere.... ;)
Innpakking av presangene sparer eg derimot til nokon dager før jul. I dag har eg hatt fri så eg har virkelig fått kost meg med å pakke. Julebrus, julemusikk og selvfølgelig litt julesnoperier... ;) Olliver var rimelig begeistra då han kom heim frå barnehagen: "oiiiii, så mange pakka!!!". Godtok heldigvis at dei ikkje skulle åpnast endå.
 
 
 
 
 
Etter tips frå ei venninne fann eg fram raud og grøn maling til Olliver og lot han male på litt stivt papir. Når han var forsynt med å male klippa eg det opp i passe store biter, klistra på hjerter og lagde hol. Vips så hadde me ein haug med pakkelapper! :) Litt meir personleg og kjekt både for Olliver og dei som mottar gåva.

 
 
 
På pinnene har eg eit "last minute"-prosjekt som eg håper skal bli ferdig til jul... Kva det er får eg komme tilbake til når julafta er overstått. ;)
 

 
 
Ha ein fortsatt fin kveld! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)