lørdag 22. desember 2012

Julestemning i huset!

I går kom siste rest av julepynten på plass og dukane vart strøke og lagt på bordet. På spisebordet sverger eg til gjennomsiktig plastduk heile året. Då kan eg ha på akkurat den duken eg ønsker og den vert aldri skitten! Ikkje feil å sleppe å vaske og stryke... ;) I jula pynter eg i tillegg med litt stjerner på duken, veldig dekorativt! Og sidan dei og er "gjømt" under plasten får ikkje Olliver tak i dei.. ;)
 
 
 
 
 
Eit lite glimt av årets juletre. Me har dei siste åra lurt på å kjøpe plasttre, men det vart ikkje denne jula heller.. Mannen i huset tok seg av jakta på det perfekte treet, og valget falt på edelgran. Me er begge vant med at treet vert pynta litle julafta, men i år ville eg starte jula tidleg. Så på mandag var det allerede ferdig pynta! Kunne egentlig ha pynta treet 1.desember, er jo så koselig med jul!! Men ei veke før den store dagen får holde.. ;) Kulene er kjøpt på Living for nokre år sidan.
 

 
 
Denne engelen i papp har eg arva etter farmor. Er så koselig med gamle ting frå besteforeldre. Stor affeksjonsverdi og gode minner! :)


 
 
I gangen står dette reinsdyret og pynter opp. Det er bestilt gjennom Casa Interiør der eg og naboen er forhandlere. Båndet til sløyfa kjøpte eg på Europris.
Olliver har ikkje oppdaga den enda. Spørs om den får stå i ro når han gjer det.... Han er veldig glad i dyr for tida! ;)
 



No har me inntatt huset til svigers. Olliver og Rayner blir verande her til 1.juledag. Eg skal tilbringe julafta med mine gamle, søte beboere på sjukeheimen. Det er selvfølgelig trist å ikkje få vere heime og feire saman med familien og Olliver spesielt. Men ser ein det på ein anna måte så er det kjekt å få lage i stand ei koseleg jul for andre! :)


Ønsker alle ei riktig:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)