mandag 17. desember 2012

Verdens beste....



...mann kom heim med denne nydelige rosebuketten i dag!! Heilt uten anledning, berre fordi han hadde lyst! 
 

 
 
Må vel egentlig kalle meg litt bortskjemt på dette området. Han er utruleg flink til å komme heim med blomster. Han liker òg å overraske med opplevelser og hotellovernattinger. Ein mann heilt etter min smak! ;)
På 30-årsdagen hadde han bestilt You and Me-opphold på eit hotell i Bergen. Rommet var pynta med roser og roseblad, og trur du ikkje han gjekk ned på kne! Han har i fleire år sagt at "kvifor må me gifte oss? Har det jo så fint som me har det!". Så du kan tru eg vart overraska. Etter frieriet bar det ut på tapasrestaurant der bestevenninna mi og samboaren venta på oss. Dei hadde visst om alt sammen i eit par mnd. Godt gjort å halde det skjult så lenge! Eg ante hvertfall ingenting! ;)
 
Min kjære vert vel kanskje litt flau når han les dette, men han fortjener virkelig litt skryt! Han veit å sprite opp kvardagen og oppmuntre meg når eg har dårlege dager!
 
Verdens beste.... :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)