torsdag 4. april 2013

Litt mislykka prosjekt...

 
I jula fann eg ut at eg kunne trengt eit ekstra par med votter. Eg hadde to nøster Eskimo liggende og tenkte at det måtte vere perfekt til dette prosjektet. På DROPS fann eg ei votteoppskrift med nettopp dette garnet, kunne det bli bedre? Det eg ikkje tenkte på var at tjukt garn og tjukke pinner lager store masker. Store masker gjer at vinden bles rett gjennom. Når vinden bles rett gjennom vert det: *kkkkkkaldt*. Med andre ord ikkje så veldig nyttige. :p
 
 
 
 
Så kva gjer ein då? Kunne jo liksom ikkje berre kaste dei. Det endte opp med at eg heiv dei på 40grader i vaskemaskina og vips: Tova votter til Olliver til vinteren igjen! :) Heilt supert sidan dei han har begynner å bli for små.
 


 
 
Så alt i alt kan eg vel kanskje sei at prosjektet var vellykka likevel!?
Aldri så gale at det ikkje er godt for noko! ;)
 
 
 
Oppskrift: DROPS
Garn: Eskimo
Garnmengde: 120g
Pinnenr: 8
 
 
 
Før eg avslutter må eg berre spørre om det er fleire som slit med å laste opp bilder til bloggen? Forstår ikkje heilt kva eg gjer feil. Får opp fleire ganger at opplastinga mislykkes. Må logge meg ut, slå av og på maskina for så å logge inn på nytt. Då vert dei (kanskje) lasta opp. Bruker jo eviglang tid berre på dette! Har prøvd å laste opp både via "Skriv" og "HTML-kode". Nokon tips til ei som har veldig lite kunnskap om PC?

3 kommentarer:

  1. Eg har ikkje problem med bilda, men kan det vere innstillinga? Google litt så finn du kanskje svar.

    Bra vottane kom til nytte tross alt ;-)

    SvarSlett
  2. Fine votter! Lurt å tove dei :)

    SvarSlett
  3. Jeg har også ofte problemer med opplasting av bilder, men jeg har bare lastet opp bilder fra mobilen. Det er uansett veldig irriterende..

    Men når det er sakt så må jeg skryte litt av bloggen din. Du lager så mye fint :) Det er så gøy å oppdage blogger man ikke har sett før. Legger meg til som følger hos deg.
    God helg :)

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)