lørdag 9. november 2013

Ballongbukse

For ei veke sidan kom ein nydelig gutt til verda og som alle andre fortjener han sjølvsagt eit strikkeplagg frå meg. Mora er ivrig strikker sjølv, og med ein gutt frå før var det ikkje lett å vite kva eg skulle lage. Etter ein liten prat med den vordende mor kom me fram til at ballongbukse kunne vere tingen. Oppskrifta vart henta frå heftet "All you knit is love" av Susie Haumann. Kjolen frå dette innlegget er frå samme hefte og har det samme mønsteret. Eg sa til meg sjølv at det vart lenge til eg skulle strikke noko med så mykje vrangmasker, men du veit, forelsker du deg i eit strikkeplagg så må ein berre.... Som sagt, så gjort!



Mammen ønska å bruke buksa til jul når lillegutt er knappe to mnd. Sidan minste størrelse er 0-6mnd og eg hadde eit litt tjukkere garn enn oppskrifta valgte eg å legge opp 10 masker mindre. Å endre på ei oppskrift er som kjent ikkje berre berre, spesielt når det er mønster...og hadde eg lest heile oppskrifta hadde eg gjort det litt annleis. Men etter litt knoting vart eg fornøyd med resultatet. Så no får eg berre håpe at buksa passer til jul! :)


Strikkefakta:

Oppskrift: "All you knit is love" av Susie Haumann
Garn: Drops Alpaca
Pinnestr: Nr 3
 
 
Ha ein fortsatt fin lørdags kveld! :)


6 kommentarer:

  1. Kjempefin ballongbukse! Denne blir fin på en liten prins:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for en nydelig bukse! Jeg er heldig som får akkurat det jeg ønsker meg! :-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige tilbakemeldinger! :) Elsker desse små plaggene! ;)
    Og vær så god Mette! det var vel unt! :)

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)