torsdag 17. oktober 2013

Opptenningsbrikettboksen er "styla"!


I fjor såg eg mange som hadde laga trekk til boksen med opptenningsbriketter. Dette syns seg var ein supergod idè og eg hadde store planer om å få strikka meg eit. Men vinteren kom og gjekk før eg klarte å få det på pinnene. No når kulda kom fekk eg ny giv, og på eit par kvelder var det ferdig.




Dette var eit supert restegarnprosjekt, men som vanleg gjekk eg tom for garn eit par rader før det var ferdig. Heldigvis har eg mange strikkeglade venninner, så hjelpen var ikkje langt unna. :)
Oppskrifta har eg knota ned sjølv etter inspirasjon frå andre eg har sett rundtom i blogglandia.

Oppskrifta er som følger:

Eg brukte dobbel tråd Sandnes Lanett.
Legg opp 50 masker på pinne nr 3,5.
Strikk 21 riller, 24omg glattstrikk og avslutt med 21 riller.





Venninna mi med denne flotte bloggen har meldt seg på oktoberutfordringen til Pinnekroken, der temaet er "noe som varmer". Så inspirert av ho tenkte eg at dette kunne vere eit artig bidrag. Premien er garn og knapper, noko eg meir enn gjerne tar imot. Så då er det berre til å krysse fingrene og håpe at vinnerlykken slår til!



Ha ein fin kveld!

1 kommentar:

  1. Så stilig trekk du har laget! :) Dette likte jeg veldig godt:)

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)