tirsdag 1. april 2014

40-årsgåve #2



Ja då har svigerinna mi inntatt 40-årene ho òg. Og i likhet med bror min ønska ho seg penger, men nok ein gang kunne eg ikkje la strikkepinnene ligge. Ho har tidlegare fått tova tøfler hjå meg, men i jula snakka ho om at ho kunne tenke seg noko litt lettere til varmere tider.
Etter eit lite google-søk fann eg desse søte Tesha-tøflene!





Dette er ein litt anna versjon av lommetøflene som har blitt så populære. Oppskrifta var enkel og dei var superraske å strikke. Faktisk unnagjort på ein ettermiddag! Elsker sånne raske prosjekter! :)




Eg likte ikkje heilt avslutningen rundt ankelen så då valgte eg som så ofte før å hekle ein kant. Eg hekla først ein runde med fastmasker, så ein runde med 3 luftmasker-hoppa over ei maske-3 luftmasker osv. I tillegg fekk tøflene ein liten heklablomst med ei lita perle inni. Med andre ord, ein skikkelig jentetøffel! ;)




Mottakaren vart veldig fornøgd og tøflene kom på med ein gang dei var pakka ut. DET er noko som virkelig varmer eit strikkehjarte! :)



Oppskrift:
Garn: Dale Falk
Garnmengde: 1 nøste
Pinnenr: 4



Ønsker deg ein super kveld! 

1 kommentar:

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)