tirsdag 8. april 2014

Min gamle hobby...

For snart 10år sidan fekk eg augene opp for scrapping. Eg kunne sitte i timesvis med å lage kort og pynte fotoalbum. Då me flytta frå leiligheten og inn i huset laga eg meg ein hobbykrok. Tanken var at det skulle bli enkelt å gå til og fra, for her kunne alt ligge framme og eg slapp å rydde det vekk heile tida. Vart det sånn? Niks og nei... det endte rett og slett opp med å bli ein skikkelig rotekrok. Får du inspirasjon og lyst til å sette deg ned her og lage noko?




Etter ein kjapp tur på IKEA og ein heil dags rydding vart det endeleg orden på sakene (etter kun 5 år!!). Så no når bror min og svigerinna mi fylte 40år kom inspirasjonen til å lage kort tilbake. Her er resultatet:




Eg skulle gjerne vist korleis hobbykroken vart etter opprydningen, men eg må vel ærlig innrømme at det har blitt litt rotete igjen... ;p Men det er vel kanskje berre sånn det er når ein har fleire ulike hobbyer på ein og samme gang... 




Klarer du å holde orden i alle hobbytingene dine?


Ha ein fortsatt super dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)