mandag 17. desember 2012

Helgas prosjekt!


Eg har lenge tenkt på at eg hadde lyst å gje noko til mine hardtarbeidande kollegaer til jul. Det har vore ein travel haust, med innsparinger, innsparinger og atter innsparinger (ikkje heilt uvanleg i helsesektoren..) og det merkast litt på humøret. Syns derfor at eg måtte gjere noko kjekt for dei. Valget falt på desse bokmerkene. Syns dei var skikkelig tøffe! 
 
 
 
 
Dei var enkle å hekle, men.........det var litt av ein jobb å feste alle trådene. Totalt 182!!!! Utruleg kjedelig jobb! Men eg vart no ferdig til slutt.. 
 
 

 
 
Det ferdige resultatet, heile 14 stk! Vart litt lei på slutten så trur ikkje eg kjem til å lage fleire med det første... ;) No gjenstår det berre å pakke dei inn. Tenkte å legge i ein liten sjokolade òg. Kan jo ikkje få nok av det i jula! ;)


 
 
 
 
 
Oppskrift: Ravelry
Garn: Bomull sport frå Spar Kjøp
Garnmengde: Brukte litt meir enn eitt nøste på alle 14
Tilbehør: auger

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)