mandag 10. desember 2012

Når en peppekake baker....

 
 
Vel, vel...skal ikkje skryte på meg at eg har baka dette pepperkakehuset... Det er fint henta ned frå hylla på butikken, kjøpt og betalt. ;) Har prøvd meg på heimelaga før, men med svært så dårlig resultat. Derfor sverger eg til ferdighus!
 

 
Før...
 

 
I år vart huset pynta aleine. Mannen i huset har vore på fotballtrening og lillegutt søv trygt i senga si. Han får heller vere med til neste år. Redd han lett kunne knust heile huset...litt hardhendt endå. ;) Han skal heller få den ære og rive det når jula er over.

 

...og etter pynting
 
Det ferdige resultatet. Kanskje ikkje så veldig prisverdig, men men...koselig hvertfall. :) Snømannen på sida fekk eg av niesa mi for fleire år sidan. Syns den tar seg godt ut i "snøen". Julenisse høyrer jo òg med. Her skimter du han på vei ned i pipa.. ;)
 

Som alltid er det litt snop til overs. Det finn fort veien ned i magen....
 
 

Forrige helg møttes me fire venninner med fire små til bakedag. Det vart baka ein haug med pepperkaker, deriblandt desse fine hjertene til å henge i vinduet. I kveld klarte eg endelig å få dei på plass! Ting tar tid... ;)
 
 
 
Ha ei god natt! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)