fredag 28. desember 2012

Tova tøfler og hue

 
Så var jula over og pakkene er åpna. Då er det på tide å vise årets strikkegåver. :)
I år var det to enkle, kjappe prosjekt som fann veien til pinnene. Den første gåva eg strikka var ei hue til min eldste bror. Den er strikka i deilig, tynn babyull og har ein litt "baggy" fasong. Denne hua strikka eg til min samboer og yngste bror tidlegare i år og den var stor suksess. Den passa utmerka sidan bror min nettopp hadde kjøpt seg eit nytt, grått ullskjerf! :)
 

 
 
 
 
Den andre gåva under treet var desse tova tøflene (mitt "last minute"-prosjekt frå eit tidlegare innlegg). Dei var til mi søte svigerinne. Eg strikka dei samme tøflene til ho for to år sidan. Dei har vore i (nesten) daglig bruk sidan då og var no begynt å bli ganske så slitt. Med andre ord var det på tide med eit nytt par! Ønsket kom litt seint, så dei vart ikkje tova før litle julafta! Dei var ikkje meir enn akkurat tørka når dei vart pakka inn og lagt under treet. ;)
Tøflene trur eg kanskje eg må lage til mine egne, kalde føtter snart. Skikkelig gode og varme!
 


 
 
 
Dei satte stor pris på gåvene begge to. Veldig kjekt med gode tilbakemeldinger på det ein har laga, og ekstra kjekt når ein veit at det vert brukt!! :)
 
 
 
 
 
Oppskrift hue: DROPS 
Størrelse: M/L
Garn: Lanett babyull
Pinner: 2,5 og 3
 
 
Oppskrift tøfler: DROPS
Størrelse: 35/37
Garn: DROPS Eskimo
Pinner: 8
 
 
 
 
 
 

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)