fredag 17. oktober 2014

Bestefarstrøye og eit lite strikketips

Etter å ha kjøpt boka "Strikk til smårollinger" bestemte eg meg raskt for å strikke bestefarstrøya. Liker at den har ein smal figur, noko som er greit når ein skal ha den under både dresser og jakker (spesielt med ein gutt som ikkje liker "rukker og bulker"...) Med eit voksande garnlager fann eg ut at det kunne vere lurt å rett og slett lage genseren av restegarn. Det angrer eg ikkje på då eg fekk brukt opp mykje!




Sidan garnet eg brukte var litt tjukkere enn det som stod i oppskrifta valgte eg å legge opp til str 3 år. Dette vart heilt perfekt i forhold til O som no nærmer seg 4 1/2 år. Stripemønsteret er nokså tilfeldig og vart til undervegs. Eg ville ha samme mønster på armene som på bolen så ifølge armlengden i oppskrifta måtte eg droppe første delen for å komme i mål med mønsteret når eg skulle strikke delene sammen. Eg stussa litt på ermlengen i oppskrifta og valgte å lage den 2cm lengre. Det eg skulle gjort var jo å måle ein av genserene O har frå før, då hadde eg sett at dette vart altfor kort. Så kva gjer ein då? Begge armene var ferdig strikka og hadde eg fortsatt med nye striper ville det ikkje passe med mønsteret på bolen. Heldigvis finns det løysinger på det meste i denne hærlige strikkeverdenen. Så etter eit lite søk fann eg instruksjonsvideo på "strikke usynleg søm". Eg skal ikkje prøve meg på å forklare, men det går i alle fall ut på å dele arbeidet, strikke den eine delen lengre, for så å strikke delene saman igjen.



Vips! så var armen så lang som eg ville ha den. Og det var ingenting som kunne avsløre "juksingen". Om du har lyst til å prøve deg på dette finn du videoen her.



Genseren er tatt i bruk for lengst og O var veldig fornøgd. Er så kjekt når dei små viser glede for det mor har jobba med! :)



Strikkefakta
Oppskrift: Frå boka "Strikk til smårollinger"
Garn: Diverse babyull
Størrelse: La opp til 3 år, men passer min gutt på 4 1/2 år



Ønsker deg og dine ei riktig god helg!







5 kommentarer:

  1. Så fin genseren ble i ulike striper! Og det ermeproblemet løste du på en flott måte! Ønsker deg en fin strikkehelg:)

    SvarSlett
  2. utrolig fint med slike striper! Takk for lurt tips og god helg!

    SvarSlett
  3. Fin stripete genser! Strikketips kommer alltid godt med :)

    SvarSlett
  4. Så fin reste-bestefargenser du har strikket! Deilig å bli kvitt noen rester:)

    SvarSlett
  5. Skjønner godt at han er fornøyd med genseren, for den ble kjempefin :)

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)