søndag 26. oktober 2014

DIY stige

Eg har lenge hatt lyst på ein trestige til å pynte opp med heime. Det fins mange forskjellige, flotte stiger i butikkene, men då eg såg ein heimelaga stige i bladet Boligdrøm tidlegare i år var eg solgt. Etter ein telefon til pappa var materialene i boks og eit par dager seinere kom han med gamle hesjastaurer frå gården etter farmor og farfar. Dette var så langt tilbake som februar og som vanleg tok det laaaang tid før eg fekk gjort noko med det. Men i sommerferien fekk eg lysten over meg. Uheldigvis streika saga akkurat denne dagen, men takka vere gode nabovenner (med denne inspirerende bloggen) stod stigen ferdig etter ei kort arbeidsøkt.
Trinnene er skrudd fast med skruer og for å skjule desse surra eg rundt hamp.





Eg husker godt somrene eg fekk vere med på slåtten og hjelpe farmor og farfar med å få graset av og på hesene. Gode minner som gjer stigen ein ekstra verdi! :)




Ønsker deg ein riktig god søndag!

1 kommentar:

  1. Så fin den ble. Du er heldig som har familie som bare kan trylle fram gammelt værbitt tre :D

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)